ကိုရင္ေက်ာ္ရဲ႕စာမ်ားကို ႏွစ္သက္ပါသလား

Wednesday, October 16, 2013

ကၽြန္ေတာ္လူၾကမ္းမင္းသား မဟုတ္ပါ

ကၽြန္ေတာ့္ႏွလံုးသားက မၾကမ္းတမ္းေသာ္လည္း လူၾကမ္းမင္းသား အျဖစ္ သရုပ္ေဆာင္ေနရသည္။
အမ်ားအျမင္တြင္ ကၽြန္ေတာ္ လူၾကမ္းမင္းသားျဖစ္သည္။ ရက္စက္သည္။ သစၥာမရွိသူျဖစ္သည္။ အၾကင္နာတရားကင္းမဲ့သူျဖစ္သည္။

ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀သည္ ခက္ခဲခဲ့သည္။ ၾကမ္းတမ္းခဲ့သည္။ အဆေျပမႈထက္ အဆင္မေျပမႈမ်ားက အဆမတန္ မ်ားျပားလွသည္။ အခက္အခဲေတြကို ရဲရဲ၀ံ့၀ံ့ရင္ဆိုင္ေျဖရွင္းခဲ့သည္။ ပတ္၀န္းက်င္၏ အထင္ေသးမႈ ေတြကို ခါးစည္းခံခဲ့သည္။
သည္လိုအခက္အခဲ အတားအဆီးေတြၾကားက ကၽြန္ေတာ္ ငယ္ငယ္ရြယ္ရြယ္ႏွင့္ ေနရာတစ္ေနရာရေအာင္ လုပ္ေဆာင္ႏိုင္ခဲ့သည္။
တစ္ခါတစ္ရံ ႏွလံုးသားကို ရင္းၿပီး လုပ္သင့္သည္ကို လုပ္လိုက္သည့္အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ လူၾကမ္းမင္းသား ျဖစ္ခဲ့သည္။ သို႕ေသာ္ ကၽြန္ေတာ့္တြင္ ထိုသို႕ေဆာင္ရြက္ရန္အတြက္လံုေလာက္ေသာ အေၾကာင္းတရားက ရွိေနသည္။
အခုတစ္ေလာျဖစ္ေနသည္က ကၽြန္ေတာ္က ေကာင္းေအာင္ေနသည္။ ေတာ္ေအာင္ႀကိဳးစားသည္။ ျဖစ္ခ်င္တာေတြကို ျဖစ္ေအာင္လုပ္သည္။ အိပ္ေရးပ်က္ခံသည္။ အလုပ္အပ်က္ခံသည္။ ကၽြန္ေတာ့ဘ၀အတြက္ တန္ဖိုးမျဖတ္ႏိုင္ေသာ ရလာဒ္ေကာင္းေတြရခ်င္သည္။
သည္အခါမွာ မထင္မွတ္ေသာေနရာက အတိုက္အခိုက္ေတြ ရုတ္တရက္ထြက္ေပၚလာသည္။
မိတ္ေဆြေတြက သစၥာေဖာက္ေနၿပီလား။
ကၽြန္ေတာ္ ေအာင္ျမင္တာကို မနာလိုတာလား။
ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ေရွ႕ဆက္ရမည့္ခရီးအတြက္ အဟန္႕အတားေတြမ်ားလား။
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ အခ်ိန္တန္လွ်င္ ကၽြန္ေတာ္ျဖစ္ခ်င္တာေတြ ျဖစ္လာရမည္။ ကၽြန္ေတာ္ လူၾကမ္းမင္းသား မဟုတ္ေၾကာင္းသိလိမ့္မည္။ ကၽြန္ေတာ္ သစၥာမဲ့သူမဟုတ္ေၾကာင္း သိလာလိမ့္မည္။

ခင္မင္ေလးစားလ်က္
ကိုရင္ေက်ာ္
(၁၆-၁၀-၂၀၁၃)ည(၉နာရီ ၅၀မိနစ္)


No comments: